Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(2)
IBUK Libra
(1)
Form of Work
Książki
(2)
E-booki
(1)
Status
available
(2)
Branch
Niepołomice-Czytelnia
(2)
Author
Bloch Michał
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Fatek Mateusz
(1)
Grela Joanna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Coaching
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Marketing
(1)
Samorealizacja
(1)
3 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Niepołomice-Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 338/339 - Czyt. (1 egz.)
Book
In basket
W książce zebrano narzędzia możliwe do zastosowania podczas pracy z grupą np. Action Learning, Grupy Balinta, Metoda Aktywizująca Przeżywanie czy autorska Metoda Analizy Grupowej. Poza tym wskazano, jakie kompetencje niezbędne są coachowi grupowemu, na co powinien uważać i co robić chcąc dalej się rozwijać. Nie zabrakło również cennych case studies ukazujących przebieg procesów coachingu grupowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Niepołomice-Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 005 - Czyt. (1 egz.)
E-book
In basket
Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menadżer. Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć? Trzeba efektywnie się komunikować! Poprzez praktyczne wskazówki oraz przykłady z życia, czytelnik nauczy się: budować dobre relacje, rozumieć intencje i zachowania drugiej strony, pokonywać pojawiające się trudności, przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję. Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy – przecież komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again