85706
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy / red. nauk. Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 457, [5] s. : il. (gł. kolor.), portr., rys. ; 25 cm.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.
Availability:
Niepołomice-Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 338/339 - Czyt. (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 454-[458].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again