85656
Book
In basket
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: • podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, • specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, • przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, • zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, • przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, • analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych.
Availability:
Niepołomice-Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 339 - Czyt. (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykazy aktów prawnych na stronach 155-161.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again